Produk WOODS dapat merawat masalah batuk dan sakit tekak

May 12, 2021

Salam dan Hai semua 🙋



Sekejapnya Ramadan nak meninggalkan kita. Sekarang sibuk pula dengan persiapan raya. 🎉🎊

Cuaca memang tak menentu, sekejap panas ☀️ sekejap hujan ☔ memang kadang kala terasa sakit tekak & batuk. Tambah pula kita penat puasa seharian. Tapi sekarang dah tak payah risau, sebab setiap kali sakit tekak, memang Lia terus ambik WOODS'.

Produk WOODS' memang dikenali dengan produk ubat batuk dan juga lozenge untuk merawat masalah batuk dan sakit tekak.

Mengenai WOODS'

WOODS' telah menjadi pakar Sirup Batuk dipercayai dan pembekal terkemuka untuk Expel Phlegm Batuk Cepat dan Melegakan Batuk selama lebih dari 100 tahun sejak pertama kali diperkenalkan pada Tahun 1905. Ini adalah komitmen kami untuk menyediakan pengguna dengan penyelesaian batuk yang cepat dan selamat bila diperlukan .

Terokai dunia WOODS' dan ketahui kebaikan kebaikan produk WOODS' 

Produk Keluaran WOODS'

Produk WOODS dapat merawat masalah batuk dan sakit tekak

Antara produk keluaran WOODS' ialah :
1) WOODS' Peppermint Cough Syrup
2) WOODS' Peppermint Lozenges
3) Woods Cold Shield

WOODS' Peppermint Cough Syrup

Untuk merawat masalah batuk

Produk WOODS dapat merawat masalah batuk dan sakit tekak

Kini dengan GTM Aktif
WOODS 'Peppermint Cough Syrup mengandungi bahan aktif Guaiphenesin. Guaiphenesin adalah ekspektoran yang bertindak melawan lendir tebal dan lengket dengan menipis dan memecah struktur kahak yang melekat pada dinding saluran udara anda.Kemudian, sistem anda menjadi lebih mudah dan cepat untuk mengeluarkan kahak.

WOODS 'Peppermint Lozenges
 
Untuk merawat masalah sakit tekak

Produk WOODS dapat merawat masalah batuk dan sakit tekak

WOODS 'Peppermint Lozenges menggunakan minyak peppermint & anise semula jadi sebagai antiseptik untuk melonggarkan kahak di paru-paru dan melegakan batuk dan memberi perlindungan berkesan terhadap jangkitan. WOODS 'Peppermint Lozenges terdapat dalam pelbagai rasa berasaskan buah seperti Original, Blackcurrant, Honey Lemon, Orange, Lemon dan Cherry Flavour. Tidak kira apa jua suasana hati anda, WOODS 'Peppermint Lozenges selalu menenangkan mood anda bila-bila masa, di mana sahaja, apa sahaja suasana hati❗ Cubalah sekarang❗

Woods Cold Shield

PRODUK BARU

Untuk merawat masalah selesema

Setiap hari, kita terdedah kepada kuman dan virus yang tidak terkira banyaknya dari orang yang kita berinteraksi di rumah, di pejabat dan di tempat awam. Kawasan tertutup seperti pejabat, lif, bas dan lain-lain juga merupakan tempat pembiakan kuman. Sistem kekebalan tubuh kita mungkin semakin lemah kerana tekanan dan tekanan kerja, gaya hidup yang tidak menetap, diet yang buruk dan kurang tidur. Dengan begitu banyak jenis virus baru muncul, masuk akal untuk melindungi dan menguatkan sistem imun kita. Ingat, pencegahan lebih baik daripada mengubati!

WOODS 'Cold Shield adalah makanan tambahan tunggal dengan Triple Action Formula yang membantu menguatkan sistem imun badan untuk membantu mencegah selesema dan selesema. Buka sahaja pek dan campurkan dengan air untuk menikmati minuman yang lazat dan bermanfaat.


Stock WOODS' memang wajib ada kat rumah. Mana taknya kita tidak tahu bila batuk dan sakit tekak mengganggu kita. Kalau sakit tekak ambil satu hisap. Best rasa berangin & sejuk je 😎. So sakit tu slowly hilang.

Sepanjang bulan puasa ini WOODS' ada promo eksklusif Ramadan. Boleh grab dengan harga RM 35 sahaja❗ Percuma Woods’ pouch & mask😷❗

Boleh didapati di kedai rasmi 🛒 kalbe.my di:
▶️ Kedai Shopee: https://bit.ly/3dsyqs8
▶️ Kedai Lazada: https://bit.ly/3gmFick
Penghantaran percuma dengan minimum pembelian RM 20

Sentiasa sediakan 1 botol sirap batuk dan paket lozenges WOODS' di rumah. Kena serious jaga tekak kita okay. Stay safe dan nikmati membeli-belah dari rumah 🏠❗❗

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi :
🖇️ Instagram : @woods_malaysia

#WOODSMY #PeppermintDrops #Lozenges #Refreshing #Soothing #woodsyourreliablepartner

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community