Bantuan Food Basket Aid dari Yiruba sempena #BenderaPutih

July 11, 2021

 Salam dan Hai semua 🙋

Stay safe everyone

Ingat semua kita semua masih belum pulih dari wabak Covid-19. Sentiasa jaga kebersihan, amalkan pemakaian face mask, jaga jarak, & jangan lupa scan My Sejahtera.

Sepanjang pandemik melanda dunia, banyak ekonomi terjejas termasuklah negara kita Malaysia. Kesan daripada wabak ini, ramai di antara kita hilang kerja, hilang sumber pendapatan, dan sebagainya. Ada juga yang kibar #BenderaPutih untuk memerlukan bantuan makanan untuk bertahan hidup.

Kini, Yiruba - E-Commerce bersama GETBATS dan Persatuan Pembangunan Jayadiri Selangor, ingin mengucapkan terima kasih banyak atas kebaikan dan minat anda untuk bergabung dengan kami untuk menyebarkan kempen Yiruba Food Basket Aid ini sejajar dengan kempen #BenderaPutih.

Bantuan makanan ini boleh dihantar ke seluruh Semenanjung Malaysia. Jom kita sama-sama #kitajagakita sepanjang pandemik supaya dapat membantu golongan yang memerlukan & juga membantu negara untuk pulih dan kembali ke sedia kala.

🏳️🏳️🏳️YIRUBA FOOD BASKET HELP❗️

Sesiapa yang kehilangan pekerjaan mereka, "tidak mempunyai pendapatan" dan memerlukan bantuan makanan, 🍚🍞🥚Yiruba dengan senang hati memberikan Food Basket Aid kepada 100 orang pertama mulai Jumaat ini 2 Julai 2021🥰

Mereka akan menghantar saiz Food Basket bergantung pada saiz ahli keluarga 🥰

Semoga sedikit pertolongan dari kami sedikit sebanyak dapat membantu anda menyediakan makanan untuk keluarga.👨‍👩‍👧

For Pick Up Service 

Aurora Sovo, Aurora Place, Bukit Jalil, KL.

For Delivery Service 🚚

West Malaysia ONLY

Sila INBOX atau WHATSAPP kami:

☎️(Klang Valley) 011-10680096 AlfredLi, 011-10211090 Sharul 

☎️(Cheras Area) 011-10828028  Olivia

☎️(Ampang Area) 016-9793860  Lisa

 Jika kita nampak bendera putih berkibar di rumah seseorang, kita boleh membantu dengan memberikan maklumat seperti di atas. Jika kita tak berkemampuan untuk membantu seseorang, kita boleh ringankan beban mereka dengan informasi ini. Ada pihak yang mampu untuk memberikan pertolongan kepada pihak memerlukan. 😄


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :

📎 Laman web : https://www.yiruba.com/


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community