"Feelin' Lucky❗" lucky draw contest boleh menangi 2-night weekend staycation di Hard Rock Hotel Penang

July 11, 2021

Salam & Hai semua, 

A 2-night weekend staycation at Hard Rock Hotel Penang could be yours in 3 simple steps.

Stay safe everyone❗

"Feelin' Lucky❗" lucky draw contest boleh menangi 2-night weekend staycation di Hard Rock Hotel Penang

Mungkin tak lama lagi hotel akan beroperasi seperti biasa, Hard Rock Cafe Penang sentiasa sibuk menjalankan beberapa kempen baru yang bakal dilancarkan dalam minggu akan datang. Kempen yang pertama adalah lucky draw contest.

Hard Rock Cafe Penang kini menjalankan "Feelin' Lucky❗" lucky draw contest bermula daripada 10 Julai hingga 30 Julai 2021 dengan 3 hadiah tiga hadiah mingguan eksklusif dan Hadiah Utama yang akan dimenangi pada akhir peraduan.

Pemenang Hadiah Utama akan menginap dua malam di Seaview Deluxe Room termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang (bernilai sehingga RM 2.240). Anda juga boleh mencuba nasib dengan mengikuti 3 langkah mudah untuk memasuki peraduan ini.

"Feelin' Lucky❗" lucky draw contest boleh menangi 2-night weekend staycation di Hard Rock Hotel Penang

Step 1: 
Tempah legendary meals melalui Delivery/Takeaway sama ada melalui direct order melalui telefon📱 atau WhatsApp📲, atau melalui platform pesanan dalam talian TableApp. * Perbelanjaan minimum RM20 nett atau lebih untuk satu bil diperlukan untuk menyertai lucky draw contest.

Step 2: 
Imbas Kod QR pada resit anda.

Step 3: 
Masukkan maklumat dan nombor resit anda untuk menghantar entri anda dalam talian.


Pemenang dan Hadiah:

Seorang pemenang bertuah akan dipilih secara rawak setiap minggu selama tiga minggu berturut-turut dalam tempoh peraduan. Hard Rock Cafe Penang akan mengumumkan pemenang hadiah mingguan pada setiap hari Sabtu di akaun media sosialnya - Facebook (@hardrockcafepenang) dan Instagram (@hardrockcafepenang).

Minggu 1, dari 10 hingga 16 Julai 2021: 1 x baucar tunai RM100. Pengumuman pemenang akan dibuat pada hari Sabtu, 17 Julai 2021.

Minggu 2, dari 17 hingga 23 Julai 2021: 1 x jenama Hard Rock edisi terhad Penang City Tee dan 1 x Face Mask. Pengumuman pemenang akan dibuat pada hari Sabtu, 24 Julai 2021.

Minggu 3, dari 24 hingga 30 Julai 2021: 1 x Kotak Misteri. Pengumuman pemenang akan dibuat pada hari Sabtu, 31 Julai 2021.

Pemenang Hadiah Utama untuk penginapan dua malam di Seaview Deluxe Room termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang (bernilai sehingga RM 2,240) juga akan diumumkan pada hari Sabtu, 31 Julai 2021. Semua penyertaan dari 3 minggu sebelumnya akan dimasukkan ke dalam cabutan Hadiah Utama.


Untuk terma & syarat dan juga maklumat lengkap peraduan boleh didapati di laman web ➤  https://penang.hardrockhotels.net/feelin-lucky/

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:

📍 Hard Rock Cafe Penang
📫 Address : Batu Ferringhi Beach, 11100 Batu Ferringhi, Penang
📞 Tel : 04 - 881 1711

Email : info.Penang@hardrockhotels.net


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community