Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian

July 16, 2021

Salam & Hai semua πŸ™‹

Siapa suka makan durian kat sini❓

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian

Samalah kita pantang nampak durian. Maklumlah sekarang kan musim durian banyak lah orang jual. Kalau dah sampai musim durian enjoy puas -puas makan semantara nak tunggu musim durian akan datang, lambat lagi kan.

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
Lia ada cuba durian dari Balik Pulau Duri Durian, memang best, isi elok, ulas besar, semestinya sedap, nampak menarik & harga pun berpatutan. 

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
Lepas tu ada banyak jenis durian yang jual. Lia dah cuba durian Kampung, Cheh Pui, Samsu, 101, Penang M5 & Tian Sang.

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian Penang M5

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian Tian Sang.

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian Cheh Pui

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian Samsu

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian Kampung

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian
πŸ“ŒDurian 101

Sapa yang nak cari buah Durian ni boleh terus pergi cari di Balik Pulau Duri Durian. Memang berbaloi πŸ‘

Jom beli & makan durian di Balik Pulau Duri Durian

Balik Pulau Duri Durian berada di
πŸ“ 972, Jalan Baru, Perai (Sebelah Mydin BM (Jalan Baru), depan showroom Hyundai lama)

Waktu Operasi ⏰ 11am - 7pm

Harga Durian /biji
🟑 RM 5/biji

Harga Durian /kg
πŸ”· Durian Grad AAA - RM 16/kg
πŸ”Ά Durian Grad AA - RM 12/kg
πŸ”· Durian Kampung - RM 8/kg

Harga Durian /bakul
🟒 1 Bakul - RM 25
🟠 2 Bakul - RM 40

Hubungi nombor ni untuk maklumat selanjutnya
πŸ“ž Badri - 018 911 8007

Balik Pulau Duri Durian

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:
πŸ’• Facebook : https://www.facebook.com/balikpulauduridurian 

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Recent in Fashion

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community