Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence

December 28, 2022

Salam & Hai 👋

Masalah kulit gelap, bintik hitam, kusam & kulit cela memang boleh menghilangkan keyakinan diri. Tapi sis Lia tak payah risau sebab dah ada produk yang boleh merawat kesemua masalah ini dari produk Syahirah


Psst..  Korang nak tahu rahsia kecantikan Syahirah tak❓
Inilah dia produk terbaru dari Syahirah❗  Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence yang menghasilkan 3x kuasa untuk kulit lebih hidrasi & cerah.

KETERANGAN PRODUK


☑ Rangkaian Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence membawakan anda bahan-bahan terpilih dari Pulau Jeju di Korea. Diformulasikan dengan bahan pemutih daripada Pati Tri-Flower – Bunga Sakura, Bunga Teratai & Camelia,  Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence dibangunkan untuk membantu memutihkan kulit dan menjadikannya kelihatan lebih cerah❗

 ☑ Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence membantu mencerahkan kulit – kulit kelihatan bercahaya & tanpa cela, Membantu mendedahkan kulit yang lebih segar, jelas & cerah, Membantu menyuburkan kulit & memberikan tekstur kulit yang halus dan Membantu mengawal rembesan sebum & menenangkan kulit


📎 Dirumus dengan ekstrak bunga sakura yang membantu mencerahkan dan mencerahkan tona kulit yang tidak sekata, memberikan kulit yang cerah dan sempurna.
📎 Diperkaya dengan aktif pekat tinggi vitamin B5 dan ASID HYALURONIC yang menenangkan kulit dan mengekalkan kelembapan sambil meningkatkan keanjalan kulit.
📎 Menghidratkan kulit dan mencerahkan tona kulit dengan jelas.
📎  Membantu mengurangkan bintik hitam.

PEMBUNGKUSAN PRODUK


Produk Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence didatangkan dengan kotak berwarna pink & putih & disekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, bahan dan kandungan, alamat dikilangkan & berat produk.

BENTUK PRODUK


Produk Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence didatangkan dalam bekas botol kecil yang bukaannya terdapat pemicit untuk menyedut serum. Disekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, bahan dan kandungan, & berat produk. Botol kecil yang comel ini mudah dipegang dibawa ke sana sini termasuklah travel.

TEKSTUR PRODUK


Produk serum Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence ini datang dalam bentuk cecair lutsinar & bila disapukan ianya tidak melekit, ringan & mudah meresap.

CARA PENGGUNAAN PRODUK

📍 Selepas membersihkan kulit anda, sapukan toner (untuk membersihkan secara mendalam dan sediakan kulit anda untuk intipati). 
📍 Kemudian sapukan esen dengan menyapukan produk ke tangan anda (atau pad kapas) dan ratakan ke seluruh muka dan leher anda


Selepas penggunaan Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence, kulit akan nampak glowing, lebih cerah & tanpa cela. Bintik hitam pun akan berkurangan. Penggunaan setiap hari dapat boleh dapat hasil yang memberansangkan pada kulit.

BAHAN DAN KANDUNGAN

Air, Niacinamide, Butylene Glycol, C12-15 Pareth-12, Glyceryl Polyacrylate, Gliserin, PPG-26-Buteth-26, Sodium Carbomer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Agar, Kalsium Alginat, Gellan Gum, Sodium Hyaluronate, Ceratonia Siliqua Gum, Natrium Laktat, Asid Sitrik, Kalsium Aluminium Borosilikat, Biosakarida Gum-1, Etilheksilgliserin, Silika, Aluminium Hidroksida, Oksida Timah, Ekstrak Bunga Camellia Japonica, Ekstrak Bunga Nelumbo Nucifera, Ekstrak Bunga Prunus Serrulata, Pewangi, Phenolor7ethanol8, Phenolor7ethanol8 , CI 73360

KELEBIHAN PRODUK

1.Kulit kelihatan bercahaya & tanpa cela 
2.Mendedahkan kulit wajah yang lebih segar, bersih & cerah 
3.Menyuburkan kulit & memberikan tekstur kulit yang halus 
4.Mengawal rembesan sebum & menenangkan kulit 
5. Produk Halal

ARAHAN

Untuk kegunaan luar sahaja. Elakkan terkena mata dan jauhi kanak-kanak. Sila hentikan penggunaan jika kerengsaan kulit berlaku.

Harga :  RM 29.90 

Saiz : 30 ml

Lia dah cuba produk Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence
Anda bila lagi ❓

Dapatkan segera produk  Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence untuk kulit yang cerah di pasaran sekarang!

Boleh didapati di farmasi, pasaraya dan pasaraya besar di seluruh Malaysia.


Syahirah Korean Secrets White Glow Brightening Plus Essence

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi :


#SyahirahKoreanSecrets #skincare #hydration #brightening #halal #madeinmalaysia

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community