Rawatan & Langkah Penjagaan Kulit Wajah bersama produk Dr Ko [VIDEO]

May 21, 2020

Salam dan Hai semua,

Salam Ramadan untuk beberapa hari lagi dan juga Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin untuk semua muslimin. Apa khabar semua Semoga semuanya sihat ya sepanjang tempoh berpuasa dan PKP ini. Jangan lupa ya kita semua masih ada dalam tempoh fasa 'Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat' (PKPB) dimana kita semua diberi sedikit kelonggaran tetapi masih kena patuh dengan SOP. Pastikan sentiasa memakai mask, kerap membasuh tangan, memakai hand sanitizer dan juga amalkan jarak sosial daalam 1 meter.

Pada entry yang Lepas Lia pernah berkongsikan salah satu produk semasa yang digunakan untuk merawat wajah iaitu produk penjagaan wajah dari Dr Ko. Kalau sebelum ini Lia pernah membuat rawatan laser seperti  Pico Toning & Laser Dual Yellowmembuang jeragat, bintik hitam & pigmentasi dan Rawatan Kecilkan Liang Pori. Tetapi disebabkan PKP terus beli produk untuk rawatan kulit wajah disebabkan kena #dudukrumah dan temporary stop rawatan laser. Risau juga kalau stop rawatan kulit kembali kepada asal, sebab itulah Lia terus masuk laman web https://drkoskincare.com/ dan decide 👀 untuk membeli beberapa produk dan cuba sendiri di rumah. 

Jika anda membeli produk secara online sekarang 💻, ada penghantaran PERCUMA ❗🚚


Antara produk yang Lia beli secara online ialah :
👉Purifying Cleansing Gel
👉Clarifying Mist
👉Brightening Age Refined Lotion
👉Aqua Gel Sunsreen SPF55



Kalau sebut mengenai DR KO Skin Specialist, rasanya ramai sudah mengenai klinik tersohor ini. Apatah lagi produknya yang selalu ada banyak feedback positif. 

Untuk pengetahuan anda semua, DR KO Skin Specialist ialah  Klinik Pakar Kulit, Estetik dan Laser Terbesar di Malaysia mengikut Books of Record. 


Untuk pengetahuan semua, DR KO kini diiktiraf sebagai Penjagaan Profesional Kulit Mesra WUDHU. Ini bermaksud setiap kali membersihkan kulit wajah kita ianya dapat ditanggalkan dengan mudah dengan air sebelum solat. Untuk 4 produk penjagaan kulit ini yang Lia beli dari DR KO adalah produk mesra WUDHU.


Entry yang lepas Lia berkongsikan mengenai Produk Penjagaan dari Dr Ko dan juga penerangan setiap produk. Kali ini pulak Lia nak berkongsikan dua video [UNBOXING] dan juga [LANGKAH & CARA PENGGUNAAN PRODUK].

Boleh lihat di bawah 👇 👇 👇

 [UNBOXING] 

 [LANGKAH & CARA PENGGUNAAN PRODUK]

Jangan lupa untuk SUBSCRIBE youtube channel 👉 www.youtube.com/liahasty

Lia dah cuba produk di DR KO Skin Specialist. Anda bila lagi ❓ 

Untuk membeli produk dari DR KO Skin Specialist boleh kunjungi laman web ini  ➤ https://drkoskincare.com/


Untuk anda warga Pulau Pinang yang ingin dapatkan rawatan kulit di boleh kunjungi cawangan seperti alamat tertera di bawah dan lawat media sosial.


DR KO Skin Specialist 

Penang (AutoWorld)
PT 1797-1-4A (Plot15A) First Floor, Kompleks Auto World, Jalan Perusahaan Juru Interchange, 13600 Perai, Pulau Pinang

T: +604 5025 240
T: +6013-6704288
F : +604 5027 079

Waktu Operasi :
Isnin hingga Jummat (10 pagi - 7 petang)
Sabtu (10 pagi - 6 malam)
TUTUP PADA HARI AHAD 

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi laman web & media sosial :

 DR KO Skin Specialist 

#koskinspecialist #drkoskincare #drko #drkoskinspecialist #staysafe #stayhome #shoponline #freepostage #freedelivery #letsfighthtistogether

You Might Also Like

1 inspiration

  1. Ramai jugak member guna Dr Ko ni. Memang cun la dan baru k.sal tahu mesra wudhu. Nanti nak survey gak skincare

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community